Hits.ir
elinews
 

 ellinews:بنقل از ایران ویچ

طرفداران تراکتور سازی قلعه نوعی را تهدید کردند !

به نقل از جام ، سایت طرفداران تراکتور در یادداشتی با عنوان “فاجعه ای بنام سکوی خالی در راه است” آورده است:

این تنها هواداران متعصب تراکتور در استادیوم نبودند که از دو چیز بسیار حرص خوردند، اول آنها به این دلیل حرص خوردند که واقعا هوای سرد و طاقت فرسای بود و دوم برای اینکه این تیم آن تیمی نیست که می خواستند ببیند، با آن سبک بازی و سیاق، تراکتور در این بازی واقعا در خانه هم در برابر تیم راه آهن چیزی برای گفتن نداشت و این در نحوه بازی تیم در دو نیمه کاملا مشهود بود، قلعه نویی تیم اش در این بازی واقعا بی برنامه و بدون تاکتیک خاص خصوصا در نیمه اول ظاهر شد و در نیمه دوم هم تنها به زیر توپ میزد و کار دیگری نمی کرد، حالا واقعا دیگر باید حق داد به هواداران که در استادیوم کیانی را تشویق کنند و حتی دایی را.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 28 / 9 / 1390برچسب:امین حیایی,قلب یخی, :: 21:15 ::  نويسنده : majid asadi eadivand

 

ellinews:رفتن امین حیایی ازقلب یخی

ellinews

اس ام اس های زیبا ویژه شب یلدا – اس ام اس شب چله – شعر شب یلدا

sms ylda اس ام اس   پیامک مخصوص شب یلدا 89

شده یلدا مقارن با محرم

نمی دانم بخندم یا بگریم

مبارک، تسلیت عید و عزاتان

پس از شادی بخور یک ذره هم غم!

 

.

.

.

آری امشب شب یلدا است

شب فال

شب عشق

شب هندوانه

وشب آزادی وشب رهایی

چیزی به یادم نمی آید

جز اینکه

امشب شب تنهایی من است

یلدایت مبارک

.

.

.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 28 / 9 / 1390برچسب:شب یلدا,هندوانه,زمستان,سرما, :: 20:40 ::  نويسنده : majid asadi eadivand

 

یلداتون مبارک خوش باشین عزیزان

 

 
ellinews:به نقل از بولتن
 
حضور نابهنگام يک کرکس بزرگ در حياط يك خانه مسکوني موجب ترس و نگراني ساكنان خانه شد.
 
 

علي خليق فرمانده آتش‌نشانان اعزامي به محل در اين‌باره گفت: در پي تماس شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشاني و اطلاع‌رساني در مورد حضور اين حيوان، ستاد فرماندهي آتش‌نشاني تهران در ساعت 14:35 روز شنبه عوامل ايستگاه 71 آتش‌نشاني را روانه محل اعلام شده در خيابان گلبرگ، خيابان صفايي کرد.

 خليق با بيان اينكه حضور اين پرنده غير اهلي در حياط منزل مسکوني آرامش ساكنان آن را برهم زده بود، گفت: آنان از ترس حمله احتمالي اين حيوان در حياط رفت و آمد نمي‌كردند.

وي افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهيزات ويژه و با دقت، اين حيوان را به دام انداخته و به ايستگاه خود منتقل كردند تا آن را به ماموران محيط‌زيست در پارك پرديسان تحويل دهند.
 
این در حالیست که در چند روز اخیر دو بچه شیر هم در تهران پیدا شده است؟؟
 
 
چهار شنبه 28 / 9 / 1390برچسب:زشت ترین بچه دنیا, :: 14:13 ::  نويسنده : majid asadi eadivand

 

ellinews:نقل ازبولتن

عکس: زشت ترین بچه دنیا


 

 

ellinews:نقل از بولتن

 

 
 
بولتن نیوز این مطلب را برای کمرنگ کردن کار زشت این فوتبالیست باز نشر نکرده است. بلکه ... قضاوت با شما بیننده عزیز.
 
 
 
«یکی از خبرسازترین و جنجالی ترین فوتبالیست های ایران». این چهره ای است که ما از شیث رضایی می شناسیم. اما او چهره دیگری هم دارد.

برای آگاهی از گذشته شیث به زادگاه او، روستای حمیدآباد رفتیم و دیدیم چقدر با شیثی که حمیدآبادی ها می شناسند بیگانه ایم. خانواده روستایی ساده و گرم رضایی از پسری می گویند که محبوب همه حمیدآبادی هاست. محبوبیت شیث در حمیدآباد نه به خاطر جنجال ها و خبرسازی هایش که بابت کارهایی است که واقعا قابل ستایش اند.

پدر شیث

شوخ هست ولی بی ادب نیست

*


ادامه مطلب ...

 

ضعف و بیهوشی بعد از پرتاب کفش

 

ellinews:نقل از بولتن نیوز

بر اساس اخباری که به دستمون رسیده این فرد کارگری بوده که ششصد ماه(!) حقوقش رو دریافت نکرده، و هشت ماه بوده که هیچ غذایی نخورده بوده و بعد از پرتاب کفش، از شدت گرسنگی ضعف کرده و بیهوش شده است!

 

 
 

 

بولتن نیوز - بخش طنز: متاسفانه در چند روز گذشته، یک نفر به خاطر مشکلاتی که داشت به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور کفش پرتاب کرد؛ این خبر بازتاب وسیعی در محافل سیاسی و رسانه ای داشت و عده ای تلاش می کنند که او را جزو تیم و گروه خود معرفی کنند و او را نماینده تفکر خود تلقی نمایند.  در همین راستا نگاهی داشتیم به پوشش این خبر در رسانه های مختلف:

بی بی سی:

یک دانشجوی زبان انگلیسی که سال گذشته(!) به دلیل اعتراضش به تسخیر سفارت انگلیس(!) از دانشگاه شریف اخراج شده بود؛ امروز به خاطر سیاست های ضدانگلیسی رئیس جمهور ایران به سمت احمدی نژاد کفش پرتاب کرد! او معتقد بوده که انگلیس و بی بی سی خوب هستند و شما چرا مخالف آنها هستید. گفته می شود که کف کفش او آرم بی بی سی داشته!

نوری زاده

صدای امریکا:

دکتر زوری زاده: این اطلاعاتی که بهتون می دم مو به مو دقیق هستن! یک نفر از داخل [...] بهم ایمیل زده؛ حتی وبکم هم بهم داده و من دیدمش!! این آدم بهم گفت که از عمه اش شنیده که این نفری که به احمدی نژاد کفش پرتاب کرده یکی از بچه های شجاع جنبش سبز بوده! عمه ی همین آقایی که بهم ایمیل زده گفته که بندهای این کفش هم سبز رنگ بودن!


ناسازگار: کسی که کفشش رو به سمت دکتر احمدی نژاد پرتاب کرده وقتی در حال دستگیری بوده چندین بار فریاد زده: «اون پهباد رو پس بدین!» و این نشون میده ملت ایران خواستار ارتباط هر چه بیشتر با امریکاست! و ایرانی ها اونقدر امریکا رو دوست دارند که به خاطر پس دادن اون پهباد حتی حاضر میشن از این کارها بکنن . کفش پرتاب کنن!

(پهبادهمون جاسوسی آمریکاست)

یک رسانه ی داخلی از نوع بی انصاف:

بر اساس اخباری که به دستمون رسیده این فرد کارگری بوده که ششصد ماه(!) حقوقش رو دریافت نکرده، کودکش از گرسنگی مرده و زنش بیمار بوده و اون کارگر هزینه ی درمان همسرش رو نداشته؛ حتی اون کارگر هشت ماه بوده که هیچ غذایی نخورده بوده و بعد از پرتاب کفش، از شدت گرسنگی ضعف کرده و بیهوش شده است!


تعدادی دیگر از رسانه ها نیز گفته اند که او 8 ماه غذا نخورده و به خاطر گرسنگی کفش پرتاب کرده!

یکی از رسانه ها نیز گفته بود که وی چند سال قبل نیز به سمت محمد خاتمی رئیس جمهور قبلی نیز گوجه فرنگی پرتاب کرده و خاتمی برای کمک به او 10 میلیون تومان کمک مالی کرده، اما معلوم نیست که این خبر صحت دارد یا خیر!

 

 

 
 
 
 
 
ellinews:به نقل از تابناک
 
خاتون هاشمی از خانه بدر شد و بنابر مصلحتی قند تشخیصش کم شد و به محفل تحت ریاست حضرت بابا سری زد و در آنجا برای تلطیف خاطر خود و دیگران، بخشهایی از تفسیر خاتونیه را قرائت کرد
 
 
 بسیاری بر این عقیده اند که این روزها "خاتون" تبدیل به نمادی شده است برای کسانی که ریشه کن کردن اسلام و حجاب را بصورت نرم در دستور کار خود قرار داده اند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، در این بازار شیر تو شیر تهران که اخیرا چند تا از آن شیرها را در سطح شهر بازداشت نمودند!، خاتون ها هم مجالی یافته اند تا در برخی اجتماعات پرسه بزنند و خاتون سرایی کنند.

 



ادامه مطلب ...
 
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۶
 
ellinewsبه نقل ازتابناک
این روزها همه هواداران استقلال نگران جدایی فرهاد مجیدی از این تیم هستند.

آنها این فصل، تیمی را می‌بینند که با وجود ستاره‌های بزرگ، توانایی رسیدن به افتخارات بسیاری را دارد و حتی می‌تواند در آسیا بدرخشد؛ اما این پایان ماجرا نیست.

درست در روزهایی که استقلالی‌ها خود را آماده قهرمانی نیم فصل کرده بودند، خبر رسید که فرهاد قرار است از استقلال جدا شود. این خبر بخش قابل توجهی از استقلالی‌ها را نگران کرد.

البته بدون تردید این خبر باید برای پرسپولیسی‌ها خبر خوشحال‌کننده‌ای باشد چون مجیدی در انسجام تیمی این فصل، نقشی غیر قابل انکار داشته و نمی‌توان منکر نقش او در این تیم شد.

اول قصه

 


ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان news و آدرس ellinews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 13218
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1